dimanche 22 juillet 2012

Guadeloupe : Levitation

Hi , guys, how are you ? I'm really fine , my vacations in Guadeloupe are completely great ! I'm havin' fun with my family & friends. So yesterday I decided to to take some photos and to try levitation again :) cuz I really like those kind of pictures . Be sure to tell me what you think about it , hope you'll like it :p
PS : here is my bedroom in Guadeloupe :p

Salut tout le monde , comment allez vous ? Moi je vais super bien , mes vacances en Guadeloupe sont completement super! Je m'amuse avec ma famille & mes amis. Hier , j'ai décidé de prendre quelques photos et j'ai essayer la levitation (encore) car J'adore ce genre de photos . Ditent moi ce que vous en ensez , j'espere que vous aimerez .
PS : c'est ma chambre en guadeloupe :)

Tee shirt : Zara
Shorts : Camaïeu

1 commentaire:

Salut ! Les petits visiteurs hihihi
Merci beaucoup pour vos commentaires !

Hello! Little visitors hihihi
Thank you very much for your comments!